Beoordelingen van Mr. Sushi Stadskanaal
Recente recensies
Marielle
De kwaliteit van de sushi was ondermaats. Ik weet niet wie de sushi gerold heeft, maar het was zeker geen sushi-chef. Terwijl de prijs die je ervoor betaald doet suggereren dat je voor een topchef betaald. Eten was ook nog eens ruim een half uur te laat, terwijl we de bestelling om 15:00 uur al gedaan hadden. Al met al een teleurstellende ervaring voor de ruim 60 euro die we betaald hebben.
Martin Stanneveld
Alles lekker en op tijd. Maar wel een van de laatste keren, want als je voor ruim €50 met 2 personen niet vol bent en daarna nog iets anders moet eten, dan wordt het tijd om te stoppen. Helaas wordt het duurder en duurder….
Karina
Was echt weer super lekker en heel blij met de freeroll..
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Leom
Eten was erg lekker! Helaas moesten we een uurtje langer wachten.
Marijke
Geweldig en ook mooi optijd. Lekkere sushi
Iris
De poke bowl tuna was heerlijk. Maar ik miste wel de heerlijke Chuka Wakame erbij op wat ik er anders altijd wel bij op had in de poke bowl tuna…
Kimberley
Geweldige en overtreffend. Jullie hebben mij moeder enorm blij gemaakt
Berends
We moesten €55 betalen en wat we daar voor hebben gekregen, vond ik geen goede verhouding. Veel te weinig voor dat bedrag.
Hjnorder
Yvonne zijlstra
Sushi box was zeer lekker, echter zat bij onze bestelling NIET de Freerol die ik WEL had meebesteld en zaten er maar 2 potjes soja saus bij. Wel zat er de wasabi en gember bij waarvan ik bij de bestelling had aangegeven dat die er NIET bij hoefde
Dennis Hoving
Het smaakte goed en dat ze nog hadden gebeld om door te geven dat het 5 tot 10 minuten later kan aankomen dan aangegeven was heel goed van ze. Het kwam dan ook mooi op tijd aan. Klasse!
Mieke
De app mag wel verbeterd worden met vorige besteliingen en incl tracker voor bezorging. En transactie rekeningen voor de betalingen is natuurlijk flauwekul als je voor iDeal kiest. Das echt niet meer van deze tijd.
Visser
Gisteravond speelde het Nederlands elftal de halve finale. Blijkbaar wilde het personeel graag deze wedstrijd zien en hebben ze mijn bestelling afgeraffeld en verkeerd geleverd. De unagi nigiri’s hadden ze vervangen door inari nigiri’s (bah), de spicy tuna maki’s hadden geen lente ui en in box C hebben ze de helft van de box gevuld met de maguro roll (tonijn) ipv ook 8 stuks sake roll (zalm). Kortom: een flinke teleurstelling toen we wilden gaan eten…
Gineke Visser
Ik schrijf normaal nooit een review omdat ik het elke keer nog een kans geef. Maar het lijkt wel met elke bestelling slechter te worden. Ik heb al vaker gehad dat de bestelling niet klopte of dat er dingen ontbraken. Nu was dit niet het geval, maar was de kwaliteit gewoon echt slecht. Wat ik zeg: ik ben altijd wel positief en gaf het nog een kans maar het lijkt er niet beter op te worden. De sushi zit slecht in elkaar, geen nette rolletjes of stukjes. En de ingrediënten zijn lang niet zo vers/netjes/mooi meer als toen er in de vestiging gestart werd. Het lijkt afgeraffeld en het kost echt een hoop geld. Hoe jammer ook, als de kwaliteit niet verbetert zal ik niet vaak meer bestellen. Zonde! Want het is een leuk concept. Ik hoop dat jullie aan de kwaliteit gaan werken.
De Jong
Sushi was doorelkaar geschut..uitelkaargevallen...
Megan
Jos
We hebben hier nu 3x poke bowl besteld en het was elke keer erg lekker! Maar dit was al de 2de keer dat we ruim 2 uur op ons eten hebben moeten wachten. Het wachten opzich is al heel erg vervelend, maar dat je er zelf achteraan moet bellen waar je eten blijft vind ik haast vervelender.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Bas
Sushi smaakte goed maar de bezorging.. in de middag besteld en het zou rond kwart over 7 bezorgd worden.. je raad het al rond 21:00 kwamen ze pas. Voor de kinderen maar patat gehaald zodat ze niet met honger op bed gingen.. en enige wat je krijgt als je belt is 20% korting. Dit ook al 3x gekregen. Doe maar keer korting op de huidige bestelling!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Sharon
Het eten was lekker maar het warme gedeelte was al koud omdat dit al klaarstond toen iik belde waar het eten bleef. Alleen de sushischsal moest nog worden gemaakt. Het eten werd meer dan een uur te laat bezorgd dus toen was dat wel koud. Dit is de laatste keer dat ik heb besteld omdat het altijd te laat wordt bezorgd.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Karina
Evdv
Ik vind het vervelend dat ik elke keer extra wasabi bestel en hiervoor extra geld betaal en er steeds meer 1 klein cupje bij zit. Dit is al een paar keer het geval geweest. Daarom 3 sterren voor bezorging. De bezorger zelf is niets op aan te merken hoor maar het zit echt in het niet toevoegen van de extra bestelde en betaalde wasabi.
Suus
Top! Haal bijna wekelijks af, altijd lekker. Flamed Salmon Ebi Roll en de Crispy Salmon zijn mijn favorieten.
Bas Strockmeijer
Het eten was tot dusver altijd goed, maar vanavond viel het enorm tegen. Het was mijn verjaardag en ik besloot lekker sushi te bestellen. Om het om 18.00 te laten bezorgen, helaas werd het pas om half 8 geleverd… toen ik vervolgens de mevrouw aan de lijn sprak zei ze: excuses, u ontvangt een kortingsbon van ons voor de volgende keer. Deze zat er natuurlijk niet bij. Net zoals de stokjes en de sojasaus. ( die er normaal wel bij zitten.) Volgende x hopelijk iets beter!
Roy McKaren
Noa
Het duurde 1 uur en 20 minuten na de afgesproken tijd. De sushi was afgeraffeld en de bezorging kon stukken beter!! Echt heel slecht dit!
Karina
We vonden dat de bakjes echt niet vol zaten. Zijn we niet gewend. Was wel weer erg lekker
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Wilma
Ik vind de kwaliteit enorm wisselend en de smaak ook niet consistent en het uiterlijk ook wisselvallig . Nu had ik een maki set dat weer erg goed smaakte. De rijst was goed en de rol gelijkmatig gesneden. Tijd terug had ik de studentenbox met korting maar die was lelijk gesneden. Grote en hele kleine stukjes. Rijst was minder smaakvol en de schaal bevatte lege plekken. En de sushi was kort gerold waardoor de nori losliet
Elma
Top kwaliteit! Verrukkelijk eten, goed bereid en prima van smaak.
Arne Noorlag
Ruim drie kwartier na de tijd volgens de eerste mail pas geleverd gekregen. Daarnaast veel maki met veel te taai zeewierblad, was dan niet te kauwen.
Eshuis
Het eten was lauw en was al langere tijd onderweg geweest dat alles door elkaar lag
Maaike
We merken in de auto dat de bestelling niet compleet was, klopte, pokebowl zat er niet bij, alsnog opgehaald. De rijst was warm en smaakte zoet, bovendien was de pokebowl wederom karig gevuld. We hebben besloten om dit niet meer te bestellen, jammer want het was altijd goed maar de laatste tijd dus minder.
Diana Stanneveld
Sushi was door de schaal geschud en de rijst was erg zoet. Anders dan we gewend zijn.
Zwanet Spelde
Anja Jansen
Sushi per 8 stuks, per 4 stuks maken
Hoeksma
Jocé Scholtens
Ik las later de kortingscode, dat was jammer
Kim
Helaas niet de freeroll erbij gekregen. Maar erg genoten van de heerlijke sushi.
Hjnorder
E de Haas
Was weer heerlijk! Goed warm toen ik thuis kwam en was snal klaar!
Irene Broeksema
Was echt heerlijk 👍
Anoniem
Nathasja Berendsen
Het is niet eens de moeite waard om hier een recentie over te schrijven, de mensen die hier werken moeten zich diep schamen want de service is in en in triest! Bij behoefte aan een recentie, die is te vinden op Google.. heb me in kunnen houden, want stikken in een rijstkorrel is wat ik jullie vandaag toewens.
Jeroen
Miste onze Freeroll en geen stokjes erbij maar verder top gegeten
Reactie van Mr. Sushi
Hi Jeroen, onze excuses, we zullen hier de volgende keer weer extra op letten!
Irma Lukkien-Blom
De bestelling kwam door een fout bijna 2 uur te laat. Bovendien klopte de bestelling niet, er ontbrak het een en ander waarvoor wel was betaald. Omdat het al zo laat was geworden heb ik het erbij gelaten, maar ik vond het wel jammer.
Reactie van Mr. Sushi
Hi Irma, excuses voor uw negatieve ervaring met de bestelling. U mag altijd nog even per mail contact met ons opnemen, zodat we het met u oplossen voor een volgende bestelling!
Marc Groefsema
Celeste Vilders
De bezorg tijd is vreselijk Nu 2 keer besteld maar je krijgt eerst een mail dat er staat verwachte bezorgtijd 19:00/19:15 ik had zelf besteld om 17:30 en het eten kwam om 19:55 Ik vind het redelijk asociaal dat er zolang over gedaan word en vind het ook absoluut niet kunnen dat dat niet gemeld word dat het zo lang duurt
Mirjam
Zoals altijd weer heerlijk gegeten. Bestelling was op tijd klaar (ophalen).
Manuela Boekholt
Heerlijk vers!!! En netjes optijd," TOP
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Suus
Ik bestel hier vaak en ben eigenlijk altijd tevreden over de kwaliteit. Helaas vandaag een bestelling ontvangen die niet klopte. Mijn Flamed salmon ebi roll had alleen zalm en miste de garnaal. Wel jammer, ik vind de ebi altijd zo lekker, miste het echt vanavond.
Natalie
Bestel je optijd, en dan alsnog te laat bezorgen.. Duurt het serieus 3 uur?
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Miroslava
Was heeeerljk
Daniek
De avocado was heel erg hard om te eten, en we hadden geen soyasaus en stokjes in de tas zitten.. Voor de rest was het super lekker
VZ
Dikke prima! Na de recensies te hebben gelezen en de afgelopen keer ook wat matig te hebben gegeten, twijfelde ik erg of ik opnieuw moest bestellen. De kwaliteit van de zaak leek inderdaad achteruit te zij gegaan. Toch besteld drie kwartier later hebben we heerlijk gegeten! Hele vriendelijke bezorgster en het eten was top. Enige puntje: De pokebowl mistte naar mijn idee nog wel iets.. (ander) sausje misschien?
Melanie
Lekkerste sushi!
B
Iris
Bestelling werd op tijd geleverd en het was heerlijk!!
Suus
Heerlijk en stond netjes op tijd klaar voor afhalen.
Demi
Dit keer zat er amper zalm in mn pokebowl. Gewoon jammer.
JWT
Jalepeno miste op de fire rol, Gyoso was koud en bestelling was te laat. Ook na telefoontje dat bezorger later was.
Moi
Wel lekker alleen valt allemaal uit elkaar
Reactie van Mr. Sushi
Hi, wat vervelend om te horen dat er iets mis is gegaan met uw bestelling. U mag ons hierover altijd een mailtje sturen op info@mrsushi.nl. Hopelijk kunnen we samen met u tot een passende oplossing komen.
Karina
Het was zo als altijd weer heerlijk.
Hjnorder
Ramona vaas
Jammer dat de avocado niet in de poke bowl zat, verder was het lekker
Mark
De zalm op de nigiri en de zalm sashimi was vervangen door gerookte zalm. Achteraan gebeld werd mij verteld dat de verse zalm op was en hiervoor dan maar gerookte zalm hebben gebruikt. Niet overlegd en ook niet aangegeven bij het afhalen. Heel bijzonder. Ter compensatie kortingscode gekregen voor de volgende keer.
Reactie van Mr. Sushi
Hoi Mark, wat jammer om te horen dat er meerdere dingen mis zijn gegaan met uw bestelling. Wij blijven onszelf graag verbeteren en zullen serieus aan de slag gaan met uw feedback. We hopen dit in de toekomst te voorkomen en zullen hier extra op letten.
Iris
Bezorging is standaard te laat.. spicy dragon roll besteld waar gefrituurde garnaal in hoort maar de garnaal zat er niet in. Ook de extra soja saus er niet bij gekregen.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Mr. Sushi
Hoi Iris, wat jammer om te horen dat niet alles naar wens is geweest. Mocht u uw klacht meer willen toe lichten dan kunt u ons altijd even mailen op info@mrsushi.nl. We zullen er bij uw volgende bestelling extra op letten om te voorkomen dat dit nog een keer gebeurd.
A
Eten was goed, de gratis roll ontbrak echter bij de bestelling. Prijzen zijn aan de stevige kant.
Jo
Goed,niks mis mee
Kerstin Schwartz - Boter
Karina
Wel dit keer heeeeeel veeeeel boontjes er in. Mag in vervolg wel iets minder.
Familie Eeftingh
Het was lekker, alleen de gebakken uitjes mogen er wel apart bij de volgende keer i.p.v. eroverheen. Deze overheersten een beetje.
Onbekend
De sushi was rommelig, het werd te laat bezorgd maar de bezorgster was wel heel aardig verder was het wel lekker
Wilma
De bezorging was een uur te laat, zonder bericht. Ik heb zelf moeten bellen, kreeg wel telefonische excuses.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Marianne Rubingh
Was weer heerlijk..15 min later dan verwachte tijd..Kan gebeuren..
Jasper De Munck
Sushi was weer lekker, maar moesten 2 uur (en een 40 minuten later dan de verwachte bezorgtijd) wachten op de bestelling. Dat is wel aardig lang.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Peter
Sander
Zeer goede Sushi en op tijd bezorgd!
E Sol
Onze dochter vond het heerlijk!
Valentyna
Ze maakten het heel snel klaar, ook al begreep ik dat ik het personeel na sluitingstijd zou vertragen. Erg lekker, hartelijk dank
T Fens
De sushi met tonijn was niet goed meer, was gewoon blauw/bruin geworden. Gevalletje voedselvergiftiging. Nooit meer Mr Sushi voor mij.
Reactie van Mr. Sushi
Hoi, wat vervelend om te horen. Wij werken in principe alleen maar met verse producten, wat jammer dat u dat anders heeft ervaren. Mocht u toch nog een keer bij ons bestellen dan zullen we extra ons best doen bij uw bestelling.
Bas
Karina
Was weer top
Iris
Bestelling werd na 1 uur en 20 minuten bezorgd, sushi zag er mooi uit in de ronde schaal en de sushi was overheerlijk 👌🏻. Wij gaan zeker weer bestellen 🍣.
Brian
Lekker eten, perfect optijd en een aardige bezorgster.
Lidia
Na het verkleinen van het bezorggebied, dan maar zelf gaan halen. Sta je helaas in een ongezellig, TL balk verlicht afhaalplekje 35 minuten te wachten. Terwijl er toch echt een afhaaltijd gegeven werd. Geen excuses... geen updates tijdens wachten, niets. Ik zie er alleen junioren van 18-19 aan het werk, zonder een vloermanager. Jammer, maar na meerdere van deze ervaringen kom ik niet meer terug helaas. Meeste sushi is lekker, maar de "spicy maki" is gewoon standaard maki met een squirt hete saus. Interessante opmaak en upsell.
Reactie van Mr. Sushi
Hi Lidia, wat vervelend om te horen dat u zolang heeft moeten wachten zonder enige update van uw bestelling. U mag ons hierover altijd een mailtje sturen op info@mrsushi.nl. We nemen uw feedback zeker mee en zullen er voor zorgen dat dit hopelijk niet meer gebeurd mocht u toch nog eens bij ons bestellen.
Marja
Martin Stanneveld
Rond de middag al besteld omdat ik weet dat zondag een drukke dag is. Perfect op tijd geleverd en het was weer heerlijk!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Harralt
Was weer perfect
Hjnorder
Super goed lekker eten top
Kim
Op tijd bezorgd. En wat wat het weer lekker!
Wessel
Sushi wat echt moelijk slecht gerold dus pleurde allemaal uit elkaar, bepaalde stukken waren heel erg hard breekt bijna je kaak als je een hap nam
Mirjam
Bezorging was veel te laat. Jammer. We hadden bij 2 restaurants besteld gezien de grootte van de groep en dat niet iedereen sushi lekker vindt. Door de late bezorging hebben we niet gezamenlijk kunnen eten.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Karina
Het was weer heerlijk
Susanne
Elke bestelling weer zeer tevreden!
Mirjam
Was heerlijk
Mirjam
Jos
Vriendelijk geholpen via de telefoon en keurig op tijd bezorgd
Marc Groefsema
Zoals altijd keurig op tijd👍
Marja
Karina
Marion
Het was super lekker en ontzettend vers
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Mr. Sushi
Hi Natahsja, we schrikken van uw review en komen graag met u in contact om inhoudelijk een beter beeld te krijgen van uw klacht. We verbeteren onszelf graag en lossen het graag met u op.