Beoordelingen van Mr. Sushi Stadskanaal

Recente recensies

5.0
Agate Greven
30 november 2022

De sushi was erg lekker maar het het viel snel uit elkaar dus niet goed gerold. Bezorging was snel.

Siriupsorn
30 november 2022

Top

I
29 november 2022
Martin Stanneveld
27 november 2022
F.K
27 november 2022

Super, het eten was heerlijk. Warme gerechten waren nog goed warm, compliment. Bestelling was er pcs op de afgesproken tijdstip. Jullie zijn een top team

Iwan
27 november 2022

Zoals altijd weer heerlijk eten! En goed op tijd bezorgd!

Evelien
26 november 2022

Het eten was super lekker en de medewerkers erg vriendelijk!

Anoniem
26 november 2022
Anne Verhoeven
25 november 2022

Als je via de app om 13:35 bestelt voor het tijdstip 17:45 te bezorgen en dat je dan nog niet in staat bent om het op tijd te leveren. Dan word ik gebeld dat het 25 minuten later wordt. Onbegrijpelijk.

Melanie Westers
25 november 2022

Heel lekker maar helaas weer 2 dingen vergeten bij de bestelling. 1 rol en een fles Soja saus…

Jeroen
25 november 2022
Tea Tent
25 november 2022
Martin Stanneveld
24 november 2022

Tja, wat moet je er van zeggen….. Dat het weer heerlijk was natuurlijk!!

Samantha Koper
23 november 2022

Was weer heerlijk!!!

Gerda
22 november 2022

Snelle levering en heerlijke sushi

Max
22 november 2022

Ben er erg ziek van geweest en veelste duur voor weinig eten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Meneer W
22 november 2022

Prima

Harma
20 november 2022
Hanneke
20 november 2022

Heerlijke sushi, de afhaal locatie ziet er ook keurig uit! Als jullie ook gaan bezorgen in Drouwen (wat heel logisch zou zijn)

Wendy
20 november 2022

Heerlijk! Super vers

Hofman
19 november 2022
M.
19 november 2022
Sietse
19 november 2022

Zeker een aanrader.

Enting
19 november 2022

Super nette bezorger! Netjes op afgesproken tijdstip! Complimenten!

Annelies
18 november 2022
Marlou V
17 november 2022

De verhouding tussen de rijst en de andere ingrediënten was - naar wat ik gewend ben - ver te zoeken helaas. Er zat weinig topping op, bijna tot de rand vol met rijst. Ik ben een verhouding van 50-50 gewend. Andere locaties (oa ook van ‘Mr Sushi) hebben dit beter voor elkaar.

Martin Stanneveld
17 november 2022
Annemieke
16 november 2022

2 rollen in de season box waren erg koud, waren al eerder gemaakt in mijn ogen en uit de koeling. Niet kraakvers zoals bij bestelling van losse sushirollen. Jammer. Ook de rijst was niet zo zacht en smeuïg als anders. Volgende keer voor mij weer losse rollen...geen box...

Sibering
15 november 2022

Heerlijk ! Echt van genoten :)

Hennie Vos
13 november 2022
Amsing
13 november 2022

Lange wachttijd, fijn dat daarover gebeld werd. Sushi was goed vers. Saus en gebakken uitjes was iets te veel.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lotte
13 november 2022

De rijst was erg zoet, leek wel alsof er suiker toegevoegd was. Voor de rest erg lekker!

Jan Cees van Velden
13 november 2022

Uitstekende Sushi en aflevering op tijd en goede communicatie daarover.

Prins
12 november 2022

Bezorging kwam voor de tweede keer bijna een uur te laat. Erg vervelend

Karina
12 november 2022

Bijna een uur later gebracht.

Jennifer
12 november 2022

Heerlijke sushi en bestelling was ook op tijd bezorg. En was snel op 😅🙈

Kim
11 november 2022
Manon Brons
8 november 2022

Snelle bezorging! Heerlijke sushi

Martin Stanneveld
7 november 2022
Jasper Gressie
7 november 2022

Sushi was heerlijk, de bezorging was snel en op de aangegeven tijd bij de deur.

Anco Mantingh
6 november 2022

De bezorging was een kwartier vroeger dan aangegeven en het eten was heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nathalie
6 november 2022

Heerlijk gegeten👌🏼

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anouk
6 november 2022
Jacolien
6 november 2022

Heerlijke sushi, zoals altijd. Keurig en telefoontje dat de bestelling wat later zou komen. Top!

Ron Bouquet
6 november 2022

Weer precies op tijd! Zeer smakelijk! Sushi de luxe is wat veel voor twee , maar toch weer oogegaan.

Rp
5 november 2022

Correcte aflevering goed verzorgt en op tijd bezorgd.

Gonda Berends
5 november 2022

We hebben weer heerlijk gegeten!! Echt genieten. Heerlijk vers! Alleen maar +-punten

Diana grooten
5 november 2022

Weer al vanouds heerlijk genieten. Vorige bestelling hebben ze super opgelost. Top Mr. Sushi😉

Danaï Venema
4 november 2022

1 box geleverd niet te gelijk vind dit niet zo netjes sorry

Evelien
4 november 2022

Super lekker gegeten !

Smit
4 november 2022

Het eten is goed. Vorige bestelling niet compleet daar over gebeld wachten nog steeds op een telefoontje terug zoals was toegezegd. Deze bestelling met een Freeroll actie geleverd zonder Freeroll Wij zijn er voorlopig wel even klaar mee

Anja
3 november 2022

De mini loempia's, garnalen kroketjes en kipspiesjes waren heerlijk. Ze waren alleen jammer genoeg bijna koud bij aankomst dus eerst in de oven opgewarmd.

Annemarie
3 november 2022

Heerlijke en goed gevulde pokebowl’s. En ik was vergeten de Freeroll aan de bestelling toe te voegen, kregen we alsnog van de vriendelijke jongeman deze Freeroll erbij. Top👍🏼

Naomi van Dijk
1 november 2022
T Fens
31 oktober 2022

Sneller dan verwacht kwam de sushi. De smaak was weer heerlijk, zoals ik van Mr Sushi gewend ben. Weer zeer tevreden.

Diana grooten
30 oktober 2022

Dit keer was ik niet tevreden. De sushi was veel te hard gebakken. De garnalen droop het vet uit vegan shrimp zagen er niet uit. Nee dit was de eerste x dat ik de helft heb weg gegooid. Jammer maar bestel wel weer. Dit was te proberen en hopelijk kunt u iets met de feedback.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dj
30 oktober 2022
Euverman
29 oktober 2022

Ondanks dat ik een code gebruikte omdat er de vorige keer producten misten, en nogmaals telefonisch contact gehad te hebben direct na de bestelling, misten er weer producten van de bestelling. Mag toch aannemen dat er dan een extra focust gelegd word dat je juist die bestelling extra goed afhandeld, maar helaas. Kwaliteit en levering aan de deur is prima, maar de compleetheid van de bestelling gaat wel heel vaak fout.

Peter H
28 oktober 2022

Was prima. Smaakte goed

Linda Wrsseling
28 oktober 2022
Fleur
28 oktober 2022

Duurde langer dan werd verteld voor ons geen probleem maar stel dat je weg moet is het irritant Sushi voorderest echt top! Wel gek dat er geen stokjes bij waren

Ron Bouquet
28 oktober 2022

Precies op de afgesproken tijd bezorgt. Stokjes moet je apart bestellen , zijn wel gratis , meegeven als je ze niet gebruikt is ook zonde Sushi was perfect. 2 persoons box was best wel veel. Maar omdat het zo goed smaakte toch opgegaan. En echte wasabi !

Irma
27 oktober 2022

Wederom geen stokjes… zo jammer hoort bij sushi… gebeurt helaas vaker Eten wel lekker

J.A.J. Nijmeijer
27 oktober 2022

Kwaliteit over het eten heel goed, bezorging top. echter er miste iets van de bestelling. Jammer.

Martin Stanneveld
27 oktober 2022
Maaike
24 oktober 2022

Kwartier te laat

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Arend-Jan Weinans
24 oktober 2022

Smaakte goed en was optijd klaar

jan engelke fokkens
24 oktober 2022
Akker
23 oktober 2022

Zeer goede service en vriendelijk personeel. Het eten was weer super lekker. Zeker een aanrader.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Diana grooten
23 oktober 2022

Fall flavour box is heerlijk. Hopelijk blijft deze box in jullie assortiment. Niet te duur en over heerlijk

Anton
23 oktober 2022
Wilma
23 oktober 2022

De sushi was weer smaakvol! De bezorging was 20 minuten later dan afgesproken.

M den Boer
23 oktober 2022

Heerlijke fall box! En ondanks de wegafsluiting en tukker fm. Toch netjes op tijd, na een belletje dat ze iets later zouden komen! Top service

Reinoud Roukema
22 oktober 2022

Wij hadden voor 18.30 bestel, het was er rond 18.55 , koud, verlopen, zonde. Komende tijd niet weer,

Sophie Van Der Leest
20 oktober 2022

Erg goede service!

M.Zwaan
17 oktober 2022

Helaas de “ stokjes” er niet bijgeleverd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jan
15 oktober 2022

Bezorging iets te laat, maar wél gebeld dat het iets later werd en mét excuses! Netjes👍

KS
15 oktober 2022
Mandy
14 oktober 2022

Heerlijk gegeten en top bezorgd !

Erik
13 oktober 2022

Super goeie service altijd netjes optijd klaar en het smaakt altijd heerlijk zeker een aanrader als je van sushi houd

Jeroen Eding
13 oktober 2022

Valse bloftes worden er gemaakt. 3e keer op rij minstens 40 min te laat. En dan vervolgens ook nog of iets vergeten of iets heel anders. Zoals deze bestelling mini loempia’s besteld en gefrituurde garnaal gekregen Slecht! En elke keer moet ik wel 3/4 keer bellen en elke keer moet ik weer wachten en wachten

Martin Stanneveld
12 oktober 2022
Channa
9 oktober 2022

We hebben heerlijk gegeten en ook de service en klantvriendelijkheid is top! (Er was een klein oponthoud onderweg😉 en dit is heel netjes opgelost! Compliment hiervoor!) Wij gaan hier zeker vaker bestellen.

Monika
8 oktober 2022

Het was heerlijk... alleen jammer dat de grotere allemaal uit elkaar vielen..., zo had ik alle rijst in de sojasaus liggen, voor de rest was het super

Truus Lunsing
8 oktober 2022
Abbas
8 oktober 2022

Sushi was niet koud meer helaas

Jacolien
8 oktober 2022

Keurig op tijd en een lekkere box sushi!

Fenna
7 oktober 2022

Mijn bestelling was op tijd klaar en het personeel in de zaak was vriendelijk.

Marc
7 oktober 2022

Zoals altijd, fantastische bezorging! Bezorger excuseerde zich voor 6 minutel later dan gevraagde besteltijd ;) en zoals altijd heerlijke sushi

Kim
7 oktober 2022

Heerlijk!!

Amber Boekholt
7 oktober 2022

Hele nette zaak, super service en heerlijke sushi! Er werd goed meegedacht over de vegan producten door ze bijvoorbeeld te scheiden met een sticker. En de vegan keuze was ook geweldig! We komen zeker vaker wat halen :)

Gonda Berends
3 oktober 2022
Gina Brand
3 oktober 2022

Lekker Sushi Spontane , nette bezorger 👍🏻

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Leffers
2 oktober 2022

Heerlijk!

Martin Stanneveld
2 oktober 2022
Linda
2 oktober 2022

Een heerlijke sushi bowl gehad. Smaakte erg goed en alle ingrediënten zagen er goed uit! Mijn complimenten.

Mariëlle
2 oktober 2022

Bezorgster was echt top, en heel vriendelijk. Kon ook niks doen aan het te laat komen; dat lag bij Mr. Sushi zelf. Had om 14.45 uur al besteld voor 16.45. kreeg om 16.30 een telefoontje dat het 10 minuten later werd. Uiteindelijk werd het een half uur later. Niet erg, maar wel vervelend. Vooral omdat ik al zo vroeg besteld had. Kan gebeuren als het druk is, natuurlijk. Maar dat is het wel fijn wat nauwkeuriger te zijn over de aankomsttijd.

Ily
30 september 2022

De sushi was helaas een beetje taai, dat geeft het gevoel dat ze te oud waren. De avocado helaas nog hard en onrijp.

Michel
30 september 2022

Super snel geleverd en vriendelijk personeel. Sushi is vers gemaakt en ook de gebruikte producten voor de bereiding zijn super vers en dat proef je. Samengevat super lekkere sushi en zeker een aanrader.

Letje 75
30 september 2022

Eten was helemaal Prima, vooral de garnalen kroketjes… top

Corrine
29 september 2022

Het was weer verrukkelijk. Een echte aanrader. Ook onze gasten waren ook erg tevreden over de kwaliteit. En super netjes dat er wordt gebeld als de bezorger iets later is dan afgesproken.

Denise Nieuwenweg
27 september 2022

Eten was top. Had geen sausje bij de loempia's besteld daar had ik ook niet aan gedacht. Maar er zat zelfs chilisaus bij! Pokebowl was ook heerlijk en zag er mooi uit en meer dan genoeg voor 1 persoon.

MD H.
27 september 2022

Lekker, goed verzorgd. Wij zeggen, hou je van sushi, bestellen dan.

Total roef
26 september 2022

Smokte mie noever en kurby vond het ook eem lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dani
26 september 2022

4x eetstokjes besteld. Kreeg er uiteindelijk 2. En voor 74 stuks sushi krijg je maar 1 klein lullig flesje sojasaus. Er zijn veel betere sushi restaurants in de omgeving

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M. Jansen
26 september 2022

Lekker, vers, op tijd, mooi om te zien!

Gonda Berends
25 september 2022
Natasja
25 september 2022

Sushi besteld voor 18 uur maar werd pas om 18.45 uur gebracht. Geef dan niet de optie om een tijd te kiezen. Ook was de sushi kwalitatief echt niet best.. Weinig smaak, onregelmatig gesneden en rommelig in de bak gelegd. Helaas voor ons de eerste en laatste bestelling. We hadden hier veel meer van verwacht en zijn een beetje teleurgesteld. Jammer!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Christa
25 september 2022

Heerlijk eten, maar het eten werd bijna een uur later bezorgd. Hebben bijna 2 uur zitten wachten op het eten. Er werd intussen wel contact met ons opgenomen met excuses en de bezorgster aan de deur was ook erg vriendelijk. Maar om met kinderen zo lang op je bestelling te moeten wachten is vervelend.

Irma
24 september 2022

Heerlijk gegeten!!!

Westerman
23 september 2022

De sushi was heerlijk. Alleen de sashimi was droog en smaakloos.

Anne
23 september 2022

Het eten was goed als altijd. Echter vandaag voor de eerste keer ook laten bezorgen. Gehele bestelling bij de buren afgegeven. Adres stond gewoon goed op de bon dus echt een fout in de bezorging. Sommige sushi’s waren hierdoor niet warm meer.

Emmy Jansen
23 september 2022
Jeannet Smeenge
22 september 2022

Keurig op de afgesproken tijd was de bestelling aanwezig. Het eten heeft heerlijk gesmaakt. Dank u wel.

Martin Stanneveld
22 september 2022

Als vaste klant en al meer dan honderden euro's te hebben uitgegeven, was dit de laatste keer... De porties worden behoorlijk kleiner en de prijs blijft gelijk. Erg jammer, maar ik haak af....

Remko van der Made
19 september 2022

Een heerlijke dag met een heerlijk menu van Mr. Sushi afgesloten. Vlot bezorgd en perfect bereid.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Myrna van dam
19 september 2022

Rijst viel uit elkaar Hele kleine stukjes /weinig vis in de sushi Sushi maki zeer taai Sushi rijst te koud Etc

Henk Meijers
18 september 2022
Karina Vd voort vd kleij
18 september 2022
Nico Kooijman
17 september 2022

Helemaal top 👍🏻

Msk
17 september 2022
lieke
12 september 2022

het viel echt allemaal uitelkaar.

Corrine
12 september 2022

Complimenten! Heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kim
11 september 2022

Tijdens het bestellen wat problemen met de app, maar dit telefonisch helemaal opgelost. De sushi zoals altijd heerlijk. De bezorging ook top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

D.B.
11 september 2022

Goede service en heerlijke sushi!

Randy Smink
11 september 2022

Heerlijk!

Gea Jansen
10 september 2022

Het was heerlijk, ook de combinatie warm/koud

Daniela Aldrian
10 september 2022
Mariska
10 september 2022
Ilonka
10 september 2022

Super lekker weer .

Gina
10 september 2022
Anoniem
10 september 2022

Lekkere sushi! Werd zelfs gebeld toen het een kwartiertje later gebracht zou worden dan oorspronkelijk aangegeven.

Samantha Koper
8 september 2022

Was weer heeeeeerlijk!!!

Martin Stanneveld
7 september 2022
Esther
5 september 2022

Hierbij echt een dikke pluim voor de mega snelle bezorging en de vriendelijkheid van de bezorger 👍 Ook de kwaliteit van de Sushi en Pokebowl top vond zelfs de Pokebowl spicy zalm nog beter als de eerste x !! Heerlijk gegeten .

Richard
3 september 2022
Annemieke
1 september 2022

Op de juiste tijd en plek bezorgd met een goede glimlach en eet smakelijk ! Prima sushi. Volgende keer geen bakje op zijn kop erin doen. Verder top..tot de volgende keer !!

Lisette Kolk
1 september 2022

Prima, snel bezorgd en vriendelijk, lekker (de sushi dan he) . goed verpakt en kwaliteit.

Ingrid
30 augustus 2022

Heerlijk eten, prima vriendelijke bezorging

W
29 augustus 2022

De bezorger was veel te laat. Hierdoor erg lang moeten wachten op mijn eten.

Marijke
28 augustus 2022

Prima sushi en vriendelijk personeel, maar het werd een half uur later bezorgd dan afgesproken. Terwijl ik op tojd besteld had.

Hulshof
28 augustus 2022

Na 3 x telefonisch contact met het nodige ja uhh geen idee ja uhh ga ik even vragen . Ja ik denk dat het max nog 10 minuten kan duren werd ons eten eindelijk 1,5 later bezorgd dan dat het er zou zijn ! Al het eten over de kop en viel uit elkaar als je dan meld dat je het er niet mee eens bent dan krijg je te horen u word vanavond terug gebeld ... wat tot op heden nog niet gebeurd is via Facebook contact proberen te krijgen wel gelezen geen antwoord . Top wat een goeie 👎. De bezorgers mogen wel wat meer verdienen die meid verontschuldigd zich voor iets waar ze niks aan kan doen te zot voor woorden ! Super sociaal en klantvriendelijk was ze 👍

j hovinga
28 augustus 2022
Carina
28 augustus 2022

Waarom 2sterren bestelling zou om 18.30 bezorgd worden .heb gebeld om 19.00 met de vraag hoe lang het nog gaat duren uiteindelijk werd het rond 19.30 bezorgd.

Martin Stanneveld
28 augustus 2022
Anoniem
27 augustus 2022

Lekkere sushi en op het gewenste moment geleverd door een vriendelijke bezorger. Top!

Gina Poelman
27 augustus 2022

Bestelling werd na 2,5 bezorgd, Echter zonder de bestelde freeroll en beloofde kortingscode. Telefonisch alsnog een code gekregen en de freeroll zou alsnog bezorgd worden. Ditn is helaas niet gebeurd. Dit is echt geen goede service. 2,5 uitnodiging echt heel lang en als het dan ook nog niet volledig is, is dat echt niet goed

Hans Mulder
27 augustus 2022

De sushi en poke bowl waren lekker, maar 1 uur te laat bezorgd. Heb na een half uur gebeld, toen is mij beloofd dat het er met 20 minuten zou zijn, maar ook dat werd eennhalf uur. Excuus was te weinig personeel. Prima, maar stuur dan geen email met verwacht tijdstip van levering als je dat niet kunt nakomen.

Kirsten
27 augustus 2022

We hadden om 17:45 uur besteld. Toen belden ze, het zou 25 minuten langer duren. Na 25 minuten gebeld, de bezorger zou met 5 minuten vertrekken... Bezorger aangekomen, ontbrak er een deel van de bestelling, waar we vervolgens ook nog weer 3 kwartier op hebben moeten wachten. SLECHT!

Ilona goeree
27 augustus 2022

Het smaakte zoals gewoonlijk weer top ! Wel vind ik jammer dat het nu al 3 keer achter elkaar gebeld word dat het later word bezorgd dan is aangegeven.

Lotte
26 augustus 2022

Lekker eten! Snel bezorgd! Dit keer aangegeven geen stokjes en geen wasabi. En kreeg er niks bij. Geen sojasaus, geen chilisaus bij de loempia's en geen gember. Gelukkig had ik nog sojasaus in huis maar twijfel of ik de volgende keer wel weer moet aangeven of ik er wel of niet iets af moet halen.

Daniel
26 augustus 2022
Danaï Venema
25 augustus 2022

Niet tevreden met de tijd want het zou op tijd 2 uur later pas binnen gekomen

Inge zuidhoek
25 augustus 2022

Ik vind het heel jammer dat allesbij elkaar samen wordt gevoegd in de bakjes. Mijn gast met glutenallergie kon daardoor haar sushi niet allemaal eten omdat het tegen sushi met wel gluten aan lag.

T Fens
25 augustus 2022

Opnieuw een heerlijke maaltijd, de poké-bowl smaakten weer super! Alles lekker vers en de bezorging was ook super. Vriendelijke jongen die kwam bezorgen. Ondanks de vertraging toch gelijk gebeld door jullie en heb ik een kortingscode ontvangen, topservice.

Wilts
25 augustus 2022

Eten was op tijd klaar en het eten was goed. De site zorgt wel voor enige verwarring. In het productoverzicht worden producten aangeboden zoals ‘ik wil geen stokjes’ of ‘ik wil geen sojasaus’ en dat het tegen verspilling is. Ik ben voor! Echter, mijn aanname was daarom dat er bij een standaard bestelling wél al deze producten bij zaten. Dat bleek dus niet zo te zijn. Volgende keer houden we er rekening mee 👍

Esmee Molema
25 augustus 2022

De kwaliteit van de sushi was prima. Er waren geen stokjes en sojasaus mee geleverd. Dit was erg vervelend aangezien we daardoor op moment van bezorgen nog naar de winkel moesten.

Jordy
22 augustus 2022
Jolanda
21 augustus 2022

Heerlijke sushi!

Tessa
20 augustus 2022

Helemaal prima!

Mo
20 augustus 2022

Lekker zoals altijd

Familie kaspers Kreaan
19 augustus 2022

Heerlijke verse sushi en voor dat geld kunnen we er makkelijk 2x a 3 keer van genieten. Ook altijd veel soja saus en stokjes er bij goede service en heerlijk van smaak een echte aanrader.

Daan
19 augustus 2022
Janet Bos
18 augustus 2022

Een heerlijke sushi box gehad. Voor herhaling vatbaar

Jesper Klok
18 augustus 2022
Riksen
18 augustus 2022

De sushi is lekker, dat wel. Ik vind Mr Sushi wat aan de prijzige kant vergeleken met I Love Sushi in Groningen. Ook zijn ze zuinig met soja en wasabi. Mr. Sushi in Stadskanaal heeft echter duidelijk een probleem met de tijdbewaking. Dit is al de 3e keer dat het eten niet op tijd geleverd wordt. Besteld om 17:15 uur, zou klaar zijn om 18:00 uur maar om 17:50 wordt er gebeld dat het een kwartiertje later wordt. Uiteindelijk is het 18:20 uur pas klaar. Verschillende mensen om ons heen krijgen 20% korting op hun volgende (?) bestelling omdat zij een half uur te lang hebben moeten wachten. Wij niet, want wij hebben 'maar' 20 minuten te lang gewacht. Advies: Zorg ervoor dat je eten klaar is op de afgesproken tijd. Dat mag je als klant best verwachten als je voor € 100 sushi bestelt. Nu ben ik geneigd om weer naar Gronigen te rijden i.v.m. prijs en stiptheid.

Brenda
17 augustus 2022

Helaas was de tonijn op en werd het vervangen voor zalm. Werd daardoor eentonig. Kwaliteit heb ik wel eens beter gehad bij mr sushi. Ook moesten we ruim uur wachten.

Haandrikman
17 augustus 2022

Bezorger keurig op tijd en vriendelijk,eten was uiteraard heerlijk!

Martin Stanneveld
17 augustus 2022
Vermeer
16 augustus 2022

Pokebowl niet te eten (muv de rijst), sushi redelijk

Jolieke
15 augustus 2022

Heerlijk gerechten besteld en gegeten, netjes verpakt, vriendelijke bezorger, makkelijke te bestellen via de app

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Karin Middelbos
14 augustus 2022

2 lange haren in de sushi, temaki veel te veel rijst en zo slordig gerold dat hij open in t bakje lag. Helaas niet veel van onze bestelling kunnen eten. Ze belden wel netjes dat de paling op was en later dat de bezorging een kwartier later zou zijn dan aangegeven.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mark van der Pijl
13 augustus 2022
Anna
13 augustus 2022

Bezorging was meer als een uur later ivm drukte ,compliment dat er wel gebeld hierover en we kregen een 30% korting code voor de volgende bestelling .. maar de sushi was overheerlijk!!

Peter Mulder
11 augustus 2022

Heerlijke sushi

Martin Stanneveld
10 augustus 2022
Linda
7 augustus 2022

Altijd super fijne sushi met veel smaak en met aandacht gemaakt en de bezorger is er ook altijd op de afgesproken tijd.

Jolien
7 augustus 2022

Matige sushi. Niet erg lekker.

Sam
5 augustus 2022

Het eten is top, over de smaak niet te klagen. We hebben hier vaker besteld en waren altijd top tevreden. Echter, het bakje was wel een stuk kleiner als voorheen, waardoor het echt maar een heel klein beetje was wat je kreeg. Dus de wijziging in grootte van de pokebowl ten opzichte van eerder is voor ons echt wel een groot minpunt.

Joanna
4 augustus 2022

Heerlijk genoten

Danaï Venema
3 augustus 2022
Laura Bos
3 augustus 2022
Jie Di
1 augustus 2022

Had als tijd 18:15 gekozen, helaas konden ze dat niet halen en werd het 19:10 maar is netjes over gebeld en hebben goed gehandeld 👍🏼 sushi was super dus dat maakt het wachten het wel waard!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kamps
31 juli 2022

Via de mail een bevestiging ontvangen van 19.40 uur. Om 20.05 uur gebeld waar de bestelling bleef, uiteindelijk is de bestelling om 20.40 uur afgeleverd. Tijdens het telefoongesprek van 20.05 gaf de jongedame aan dat ik nog teruggebeld zou worden om dit voorval te bespreken. Ik wacht nu nog op dat telefoontje.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jari
31 juli 2022

We konden niet bestellen wat we wilden. Toen we belden en vroegen waarom niet kregen we een "daarom niet" antwoord. Niet heel netjes.

Tvorst
31 juli 2022

Sushi was heerlijk, snelle levering

Rosalie
31 juli 2022

Op de afgesproken tijd en heerlijke sushi!

RoSa
31 juli 2022

Helemaal TOP, geen op of aanmerkingen, vlg keer gewoon weer hier bestellen, helemaal TOP !!!!!

Sylvana
30 juli 2022

T was top! En precies op tijd!

Martin Stanneveld
28 juli 2022
Silvia
27 juli 2022

Precies op de aangegeven tijd bezorgd. En smaakte natuurlijk heerlijk!

Tea Hommes
27 juli 2022

we hadden 4 rollen besteld / wel heel duur voor 1 doosje dik 60 euro betaald

Harma
25 juli 2022

Keurig op de hoogte gehouden via de mail. Alleen de bestelling werd drie kwartier later dan de afgesproken tijd bezorgd. Contact gehad. Er werd verteld dat er iets verkeerd was gegaan met invoeren van adres. Keurig met een oplossing gekomen. Het belangrijkste; de sushi was heerlijk!! Zeker een aanrader!!

Armand
25 juli 2022

Ga zo door!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sylvia
24 juli 2022

De sushi was heerlijk alleen jammer dat 1 van de rollen uit de verpakking was gevallen in het tasje.

José
22 juli 2022

De crisis box was niet rechtop vervoerd waardoor het een chaos was. Dat was heel jammer.

N. Kooijman
19 juli 2022

Helaas opnieuw geen foutloze bestelling (nog geen enkele keer gelukt). Onze freerollcode was niet meegenomen ondanks dat wij deze hadden gevuld zoals ons de vorige keer was verteld. Deze werkte niet in combinatie met een tweede code waardoor deze in het opmerkingenveld geplaatst moest worden. Ondanks dat we dat hebben gedaan zat onze rol niet bij de bestelling. Wel aangeboden om het na te brengen maar met deze hitte vinden we dat teveel gevraagd. Kwaliteit van eten was wel gewoon goed en de bezorger was ook keurig op tijd. Dit is ook de reden dat we wel blijven bestellen bij jullie, maar we zouden graag zien dat we eens kunnen bestellen zonder dat er fouten bij zijn.

Martin Stanneveld
19 juli 2022
RV
15 juli 2022

De eerste keer dat ik Sushi ging bestellen, maar het was prima!!

NvT
14 juli 2022

sushi niet koel genoeg en zeewiervellen erg taai

Martin Stanneveld
12 juli 2022
N. Kooijman
10 juli 2022

Bezorging zou om 18:00 zijn, om 18:20 kwam hij uiteindelijk. Melding dat de bezorger onderweg was kwam om 18:49.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tyron
8 juli 2022
Lisette
7 juli 2022

Het eten was erg lekker! Wel was het helaas opnieuw te laat. Ik begrijp dat de bestelling op een druk tijdstip geleverd zou worden, maar ik had vóór half een al besteld. Dan zou op tijd bezorgen geen probleem hoeven zijn.

Kim
6 juli 2022
Nita
5 juli 2022
Daan
4 juli 2022

Bijna geen topping weinig smaak, vorige week was het beter!

Janneke
3 juli 2022

Kwaliteit was super, helaas waren de rollen erg dun. Ik had echt het gevoel dat ik een halve maaltijd had helaas

Ga
3 juli 2022

Vriendelijk bezorgd en heerlijk verse sushi. De botes waren ook goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Renate
2 juli 2022
Bianca
2 juli 2022

Wij hadden de Flamed lovers box besteld 38st. voor € 47,50. Vrij prijzige box maar normaliter erg lekker en smaakvol. Deze sushi was niets bijzonders en het geld zeker niet waard. Alles smaakte hetzelfde. Dit is nu de 2e keer dat ik hier besteld hebt maar niet echt onder de indruk ben. Smaken verschillen maar hier zit geen smaak aan.

Franca
2 juli 2022

Wij hebben heerlijk gegeten !! Het was vers bereid en echt super lekker. Hier gaan wij zeker vaker bestellen !

Marlène
2 juli 2022

Heerlijke sushi, snelle en keurige bezorging ruim binnen het opgegeven tijdsvlak

Carla Giroldi
30 juni 2022
Martin Stanneveld
30 juni 2022

Vriendelijke bezorger :)

Reina
29 juni 2022

Het was weer heerlijk vers 👌 En super lekker!

Mia
28 juni 2022
Kirsten
27 juni 2022

Beetje jammer dat als je voor dik €100 besteld, nog €4 bezorgkosten moet betalen.

Roy
27 juni 2022

We moesten ontzettend lang wachten op onze bestelling..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Riksen
27 juni 2022

De bezorgfiets was waarschijnlijk te hard over de drempels gestuiterd. De sushi-stukjes lagen helemaal door elkaar en sommige ook uit elkaar. Jammer want de kwaliteit van het eten was zoals gewoonlijk erg goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Daniel
27 juni 2022

Heerlijke sushi en leuke acties Waar we nog erg benieuwd naar zijn is de unagi sushi's. Hopelijk worden deze nog in het assortiment toegevoegd.

Nicole
26 juni 2022

2 uur gewacht op onze bestelling. Absurt. Ook zaten de chopsticks en de soya er niet bij… echt waardeloos

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Martin Stanneveld
26 juni 2022

Wel jammer dat de verzendkosten ineens €4 zijn geworden…

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Erik
26 juni 2022
Isabelle
26 juni 2022

In het begin heel lekker. Later is de avocado Maki vaak van slechte kwaliteit smaakt naar rotte kaas

Edgar
25 juni 2022

De pokebowl kip was heerlijk! Misschien nog een beetje mango erbij? En edame?👌🏼

Pascale
24 juni 2022
Yvonne
24 juni 2022

Nadat het eerste paar keer het mis was gelopen (rijst te droog, alles viel uit elkaar, vergeten stokjes mee te geven, bestelling te vroeg bezorgd) eindelijk alles verliep goed en was ook enorm lekker!

Martin Stanneveld
24 juni 2022
Hilda
23 juni 2022
Mariska
23 juni 2022

Altijd lekker en het staat al klaar als je het komt afhalen. Vaste prik hier!!!!

Martin Stanneveld
22 juni 2022
Ina Bisschop
19 juni 2022
Keur
19 juni 2022

Altijd super vers en lekker!! Wij zijn vaste klant :)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kroon
19 juni 2022

Waarom zit er mayonaise op mijn Pokébowl? Dat heb ik nog nooit gehad

André
19 juni 2022
N.Haandrikman
18 juni 2022

De bestelling werd mooi op tijd bezorgd, super!

Pieter Groenendijk
18 juni 2022

Eten was goed (sushi) bezorgtijd op zaterdag zelfs heel snel en vriendelijk

S.
18 juni 2022

Besteld met 18.00u als tijd, omdat ik samen met iemand anders zou eten. Bestelling werd echter om 17.49u al bezorgd, waardoor het koud stond te worden, omdat ik op de ander moest wachten. De avocado Nigiri had een pluis stof aan de onderkant.

Michiel van der Meer
17 juni 2022
Mayke
16 juni 2022
Martin Stanneveld
16 juni 2022
Esmée
14 juni 2022

De bestelling was niet goed gegaan. Wij hebben niet de juiste gerechten ontvangen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

P de Lange
14 juni 2022

Graag bezorging postcode 9523tk

Hilde
14 juni 2022

Ik had de vega maki mix en bijna alle maki waren niet goed dichtgerold. Hierdoor vielen ze uit elkaar als ik niet eerst zelf probeerde ze alsnog te dichten. De pokebowl van mijn vriend was helemaal goed en heerlijk.

JespervKlok
12 juni 2022

Iets te laat, maar keurig gebeld.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dick Voorintholt
11 juni 2022

Heerlijk gegeten goede smaken Maar een bakje gember van 1.50 dan is de inhoud te weinig

J
11 juni 2022

Heerlijk gegeten!

Martin Stanneveld
11 juni 2022
Joanna
10 juni 2022

Heerlijk sushi gegeten

Annemarie
10 juni 2022

Precies op tijd klaar, alles mooi verpakt en vooral heerlijk van smaak

Linda Wesseling
10 juni 2022

We missen voor 2de keer de Free Roll...er is waarschijnlijk iets mis gegaan. Jammer....

Noor
6 juni 2022

Sushi was goed, misten alleen de bestelde eetstokjes, soja & gember. Is niet de eerste keer jammer genoeg

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Keur
5 juni 2022

Altijd top en lekker vers en blij met de vele vega opties. Super aanwinst voor Stadskanaal!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lisa
5 juni 2022

De bezorgster was erg vriendelijk

Ilona goeree
4 juni 2022

Zo als altijd weer perfect 👌🏻 🍣

Saskia
3 juni 2022

We hadden een pokebowl tuna spicy besteld, helaas kregen we de tuna zonder spicy. Maar hij was heerlijk en vers. De volgende keer ontvangen we graag de spicy 🌶 versie 😉

d.aldrian
3 juni 2022

Snelle bezorging

Martin Stanneveld
3 juni 2022
Ilse
2 juni 2022
Mariëlle
2 juni 2022

Prima sushi en perfect op tijd!

Chantal
31 mei 2022

Ronduit slecht. Wat warm moest zijn was koud en alles had nagenoeg dezelfde smaak. Alsof het allemaal boven op elkaar had gelegen🤢. Kortom: €51 in de prullenbak.😡

Peter Mulder
30 mei 2022
Anke Pepping
30 mei 2022

Er werd keurig gebeld dat de bestelling iets later zou zijn. Waarna we ook een korting bij de volgende bestelling ontvingen. Prima geregeld.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Natasja
29 mei 2022

Gewoon super.

Diana grooten
29 mei 2022

Wederom heerlijke sushi. Mijn kortingscode voor mijn box C gied verwerkt en keurig gebeld dat de bestelling wat vertraging had. Ga zo door. Wij zijn super tevreden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hennie
29 mei 2022

Verbeterpunt Beetje onduidelijk wat er standaard bij een bestelling zir wat betreft soja saus, gember , wasabi , zeewier. Verder alles prima voor elkaar !!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hooiveld
29 mei 2022

Het was weer heerlijk! Wij hebben de crispy sushi besteld, echt een aanrader. Verschillende soorten sushi met een krokant laagje er omheen. Het was goed op temperatuur toen bij aflevering en de smaken zijn allemaal goed! Het enige puntje van kritiek wat wij zouden kunnen bedenken is dat door de plastic doos die er omheen zit wat condens ontstaat en de sushi iets aan zijn krokante bite verliest maar dat is te verwaarlozen!

van der sluis
29 mei 2022

Sushi viel uitelkaar.

Ina Drost
28 mei 2022

Dit was onze 1e keer dat we sushi hebben besteld. Het was ontzettend lekker en de schaal was prachtig opgemaakt. De bezorging is prima. Voor herhaling vatbaar. Top.

Wilma van der Goot
28 mei 2022
Martin Stanneveld
28 mei 2022
Sammy ter Steege
27 mei 2022
Diana
26 mei 2022
Michiel
25 mei 2022

Was de eerste keer dat ik sushi bestelde. Super lekker. Verpakking zag er professioneel uit. Heerlijk van kunnen genieten. Voor herhaling vatbaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hulshof
24 mei 2022

Gisteren (maandag ) 23 -05 sushi besteld Helaas was de rijst super plakkerig en of het viel uit elkaar .. ook was er deze keer niet bezuinigd op de advocado waardoor de rest in het niet viel ! Bezorging sowieso altijd top super vriendelijk .

Erica
22 mei 2022

We gaan alle soorten boxen proberen. Dit was box C en ook deze was heerlijk! Bezorging was op de minuut perfect. Ga zo door we zijn blij dat jullie in Stadskanaal zijn gekomen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kilian Wever
22 mei 2022

Heerlijke sushi!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Carjola
22 mei 2022

Zoals altijd was het weer heerlijk!