Bewertungen von Mr. Sushi Stadskanaal

Neue Beurteilungen

4.0
Karin van der Sluis
15 November 2024
H.K.
6 November 2024

Heerlijk, snelle levering. Top!

Janneke
29 Oktober 2024

Gewoon heerlijk gegeten en snelle bezorging. Vriendelijke bezorger ook. Top!

Dina Gerth
25 Oktober 2024
Sushi love
22 Oktober 2024

Sushi proeft allemaal hetzelfde

Antwort von Mr. Sushi

Wat jammer dat u dit zo ervaren heeft. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u ergens ontevreden over bent, dan kijken we of we dit netjes kunnen oplossen.

Wessels
20 Oktober 2024
Dennis de graaf
19 Oktober 2024

Beste mr sushi, Mijn vriendin en ik hebben gisteren middag rond half 1 een bestelling gedaan die om 18:30 zou klaar zijn..nu waren wij 3 minuten voor de afgesproken tijd aanwezig en hebben minstens nog 20 minuten moet wachten. Vervolgens nemen we de sushi mee na huis en maken de box open en wat we aantroffen was chaos..sushi was met spoed gerold was half uit elkaar lag. Ook hadden we 2 soorten gysoza die gewoon hard waren.. Graag ontvang ik van u een reactie of oplossing. Vriendelijke groet Dennis de graaf 0641770445

Antwort von Mr. Sushi

Hi Dennis, vervelend dat uw bestelling niet netjes bleek bij thuiskomst. Onze excuses voor dit ongemak. Neem altijd even direct telefonisch contact met ons op als u ergens ontevreden over bent, dan lossen we dit direct nog met u op.

Martin Stanneveld
18 Oktober 2024

Het was weer top!

Y. S.
16 Oktober 2024

Bij het ophalen werd ik vriendelijk onthaald en ging de medewerker direct met mijn bestelling aan de slag ondanks ik te vroeg was. Alleen merkte ik thuis op dat er een aantal ingrediënten bij de pokebowl miste en de crispy rol was echt de helft kleiner dan normaal..

Antwort von Mr. Sushi

Hi wat vervelend dat de pokébowl incompleet was en de crispy roll niet wat u van ons gewend bent. Neem graag altijd even direct telefonisch contact met ons op als u ergens ontevreden over bent, dan proberen we dit direct netjes met u op te lossen!

Alex Gerth
15 Oktober 2024

Super lekker gaan we zeker vaker doen

Nathalie
14 Oktober 2024

Het was dik een uur te laat, en het eten wat warm moest zijn was lauw en taai, de koude sushi was heerlijk. Dit vonden wij erg jammer

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Nathalie, heel vervelend dat u lang moest wachten op uw bestelling en de bestelling niet helemaal naar wens was. Mail ons nog eventjes, dan proberen we u netjes te compenseren.

Rob Kugul
14 Oktober 2024
Jacolien
13 Oktober 2024

Lekkere sushi en mooi op tijd bezorgd. Top!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Iwona
13 Oktober 2024

Sushi werd na dikke 2 uur van bestelling plaatsen bezorgd, incompleet


Antwort von Mr. Sushi

Onze welgemeende excuses voor het ongemak Iwona... Mail ons nog eventjes, dan compenseren wij u graag voor een volgende bestelling.

Olij
11 Oktober 2024
Maaike
8 Oktober 2024

Bestelling duurde lang. 1:20 minuten. Dit kan gebeuren. Maar de bestelling was incompleet. Ik miste de gratis code Freeroll, die ik had ingevoerd. Ebi tempura was koud en zacht. Ik dacht dat hier altijd saus bij zat, die was er ook niet en er waren geen stokjes geleverd. Het was deze keer erg slecht. (De sushi die verder geleverd was, was prima)

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Maaike, vervelend om te horen dat er meerdere dingen mis waren gegaan met uw bestelling. Bel ons gerust altijd eventjes direct, dan proberen we het netjes met u op te lossen!

Martin Stanneveld
6 Oktober 2024

Het was een tijd geleden dat ik wat had besteld en ik had er vandaag echt even zin in. Op een zondag, dus druk, maar desondanks had ik het precies op tijd binnen! Top dus. Ook de kwaliteit was weer top. Tot de volgende keer 🍣

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sas
4 Oktober 2024

Met liefde gemaakte sushi en dat proef je. Heerlijke warme sushi zoals het hoort elke x weer een heerlijke maaltijd dankjewel

Patrick
1 Oktober 2024

De sushi was weer heerlijk bij jullie voor herhaling vatbaar gooien bediening klant vriendelijk

iris
29 September 2024

was heerlijk en op tijd werd het eten gebracht

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rachel
29 September 2024

Heerlijke sushi op de doorgegeven tijd geleverd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marijke Wierbos
26 September 2024

Heerlijke sushi!

J Stam
25 September 2024

2 sushi pakketten besteld voor onze verjaardagen. Kwaliteit en smaak waren goed! Bezorging was iets vertraagd, maar we stonden niet echt op tijd dus dat was geen ramp.

Antwort von Mr. Sushi

Wat fijn om te horen dat u lekker heeft gegeten! Bedankt voor de beoordeling :)

Danique
25 September 2024

Voor iemand die nooit sushi heeft gelust, kan ik nu zeggen dat ik Ă©cht een liefhebber ben. Wat was het heerlijk zeg! Enig minpuntje: Er zat een haar in de sushi. (Overkomt mij altijd bij bestellen van eten) Maargoed, verder wel echt super tevreden.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Danique, heel vervelend om te horen dat dit is gebeurd. Dit is niet in lijn met ons hygiëneprotocol en daarom onze excuses. We gaan er de volgende keer nog extra goed op letten! Fijn dat u alsnog lekker gegeten heeft.

Debby
23 September 2024

Het bezorgen duurde wel erg lang. Maar gelukkig had ik alle tijd! De sushi was erg lekker en de bezorger was enorm vriendelijk!

Antwort von Mr. Sushi

Hi Debby, wat fijn dat u ondanks de lange bezorgtijd wel lekker gegeten heeft! We zullen proberen de volgende keer weer netjes op tijd te zijn :)

Gerjan
22 September 2024

Heerlijk!!

Van Gilsbeek
22 September 2024

Bestelling om 19:15 geplaatst normaal gesproken een rustige tijdstip, bestelling kwam pas om 21:30 aan
 sushi te lang doorgebakken en erg hard waardoor je geen sushi ervan kon maken, besloten dit ook niet meer te eten verder.. bezorgster had een kortingscode die ze onderweg is kwijtgeraakt. Al met al niet gewend deze service
. Normaal gesproken niks op aan te merken maar dit is erg duur om het niet meer te kunnen eten..

Antwort von Mr. Sushi

Hi! Wat jammer dat u zo'n negatieve ervaring had met uw bestelling dit keer. Dit lijkt ons zeker niet de bedoeling en daarom onze welgemeende excuses. U mag altijd nog even contact met ons opnemen, zodat we proberen we dit netjes voor u op te lossen!

Hommes
22 September 2024

De sushi was dit keer niet zo strak gerold.

Marion Orsel
14 September 2024
Kayleigh
11 September 2024

Mega lekkere poke bowls altijd, bestel ze heel vaak! alleen dit keer waren ze de mayo op beide vergeten, werd een beetje droog! Verder was het super

Antwort von Mr. Sushi

Hi Kayleigh, het spijt ons om te horen dat we de dressing op de pokébowls vergeten waren! We zullen er de volgende keer extra op letten :)

Hella
9 September 2024

De bestelling was er 10 minuten eerder dan gepland. We hebben heerlijk gegeten!

Hulshof
2 September 2024

Dit was onze 2de bestelling bij MrSushi. Nadat de eerste poke bowl perfect waren qua smaak en opmaak deze nogmaals besteld. Maar het leek net alsof de ingrediënten bovenop de rijst zijn gesmeten, deksel erop (en schudden) en zo met ons mee zijn gegeven. Ze waren lekker maar de opmaak was echt waardeloos slecht. Met n.m.i. 2 handen vol gebakken uitjes waardoor deze de overhand hadden in smaak.

Antwort von Mr. Sushi

Wat jammer om te horen dat de pokébowl dit keer niet was zoals u van ons gewend was... Onze excuses voor dit ongemak. U mag altijd even naar ons bellen als er iets niet naar wens is, zodat we kunnen kijken of we dit dezelfde avond nog met u op kunnen lossen!

Saskia
1 September 2024

Heerlijke sushi! Heerlijk warm wat warm hoorde te zijn en zo heerlijk vers!!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Karin
1 September 2024
Fleur Arends
31 August 2024

We vinden smaak goed maar voor het geld weinig. 62,- en maar 2 relatief kleine doosjes sushi. Dan ook nog op zo’n bedrag bezorgkosten betalen
 dus zullen we niet snel weer bestellen.

Ronny
30 August 2024
Geesje
29 August 2024

Vriendelijke bezorgster Er was sushi vergeten ei sushi bij de veggie box en ipv zalm nigiri kregen we garnaal nigiri. Ben blij met de bezorging

Antwort von Mr. Sushi

Hi Geesje, wat vervelend dat uw bestelling incompleet was en niet helemaal klopte. Neem hier nog even per mail contact over op met ons, zodat we kunnen kijken of we dit netjes kunnen oplossen met u.

sjoerd ten Kate
27 August 2024

Bestelling werd te laat bezorgd; wel was erover gebeld dat het later kwam... Wasabi was er niet bij en we hadden 1 keer sojasaus voor 4 personen...

Antwort von Mr. Sushi

Hi Sjoerd, excuses voor de ietwat rommelige bezorging. U mag altijd even bij de opmerkingen aangeven met hoeveel personen u bent, zodat we hier rekening mee kunnen houden. U mag altijd even contact met ons opnemen als er iets ontbreekt, dan proberen we dit zsm na te bezorgen.

Edwin Lutjes
26 August 2024

Het was verrukkelijk!

Brenda
26 August 2024

Alleen jammer dat voor de 2e keer de bezorgen te laat was. Voor de rest waren we tevreden.

Bad
21 August 2024
Janneke
20 August 2024

Super lekker en perfect op tijd.

Mieneke kaspers
19 August 2024

Altijd heerlijk sushi. Dit is de enigste zaak waar wij sushi bestellen.

Gina
19 August 2024

De sushi smaakte prima, maar als je na een dagje uit 's avonds om half 9 bestelt (echt niet de drukste tijd van de dag, zou je zeggen..) verwacht je toch echt niet dat het pas om 20 over 10 bezorgd wordt! Belachelijk!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Gina, heel vervelend om te horen dat u lang moest wachten op uw bestelling. Neem graag even per mail contact met ons op zodat we u kunnen compenseren voor een volgende bestelling.

Heidi Wiechers-Harmsen
18 August 2024

Bezorging was veel later dan aangegeven.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Heidi, heel vervelend om te horen dat u lang moest wachten op uw bestelling. Neem graag even per mail contact met ons op zodat we u kunnen compenseren voor een volgende bestelling.

Marianne
18 August 2024

De bestelling was precies op de aangegeven tijd klaar. De sushi was erg lekker een aanrader.

kudrautsava
13 August 2024

1 uur en 15 min te laat dit kan echt niet

Antwort von Mr. Sushi

Heel vervelend om te horen dat u zo extreem lang moest wachten op uw bestelling. Neem graag even telefonisch contact op met ons in het vervolg zodat we u kunnen compenseren voor een volgende bestelling.

Marja
12 August 2024
mk
11 August 2024

bestelling opgehaald en gecontroleerd omdat in het verleden ook al een keer een hele box miste, en ja het was weer raak. box niet compleet. teruggegaan en de rest alsnog gekregen. pas thuis en al etende realiseerde ik me dat er nóg iets miste, maar had de puf niet meer om wéér terug te gaan of te bellen. heel slecht dat er niet goed naar de bestelling gekeken wordt. controleer hier altijd of je wel het juiste/complete hebt gekregen!! 2 sterren omdat we het wel lekker vonden.

Antwort von Mr. Sushi

Het spijt ons zeer voor uw negatieve ervaring(en) met incomplete bestellingen... We zullen dit intern gaan bespreken en gaan aan de slag met uw commentaar.

Murk
9 August 2024

De bestelling stond op het afgesproken tijdstip klaar om afgehaald te worden. Poke bowl, sashimi, loempia's en andere warme gerechten helemaal prima.

Margriet Groenewold
8 August 2024

Dit was voor mij de 1e x dat ik bij jullie heb besteld. Heerlijk! Voor herhaling vatbaar!👌

Eline
7 August 2024

Het enige wat warm moest zijn, was koud en het eten werd veel te laat bezorgd

Antwort von Mr. Sushi

Excuses voor de negatieve ervaring met uw bestelling Eline. U mag altijd even telefonisch contact met ons opnemen, zodat we het direct met u kunnen oplossen.

Lida Niezen Caspers
3 August 2024
Suus
2 August 2024

Top!

Karina
1 August 2024
Hoeksma
29 Juli 2024

Heerlijk warm en vers.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Karina
27 Juli 2024
Jeroen
27 Juli 2024

Strak op tijd bezorgd en het smaakte allemaal weer heerlijk!

Hollemans
27 Juli 2024

Prima

Marit
26 Juli 2024

Eerst foutieve bestelling ontvangen, de juiste producten werden nageleverd. Prijs kwaliteit verhouding is matig. Opmaak laat te wensen over. Smaak is prima.

Marielle
24 Juli 2024

De kwaliteit van de sushi was ondermaats. Ik weet niet wie de sushi gerold heeft, maar het was zeker geen sushi-chef. Terwijl de prijs die je ervoor betaald doet suggereren dat je voor een topchef betaald. Eten was ook nog eens ruim een half uur te laat, terwijl we de bestelling om 15:00 uur al gedaan hadden. Al met al een teleurstellende ervaring voor de ruim 60 euro die we betaald hebben.

Martin Stanneveld
22 Juli 2024

Alles lekker en op tijd. Maar wel een van de laatste keren, want als je voor ruim €50 met 2 personen niet vol bent en daarna nog iets anders moet eten, dan wordt het tijd om te stoppen. Helaas wordt het duurder en duurder
.

Karina
21 Juli 2024

Was echt weer super lekker en heel blij met de freeroll..

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Leom
21 Juli 2024

Eten was erg lekker! Helaas moesten we een uurtje langer wachten.

Marijke
21 Juli 2024

Geweldig en ook mooi optijd. Lekkere sushi

Iris
19 Juli 2024

De poke bowl tuna was heerlijk. Maar ik miste wel de heerlijke Chuka Wakame erbij op wat ik er anders altijd wel bij op had in de poke bowl tuna


Kimberley
18 Juli 2024

Geweldige en overtreffend. Jullie hebben mij moeder enorm blij gemaakt

Berends
16 Juli 2024

We moesten €55 betalen en wat we daar voor hebben gekregen, vond ik geen goede verhouding. Veel te weinig voor dat bedrag.

Hjnorder
15 Juli 2024
Yvonne zijlstra
14 Juli 2024

Sushi box was zeer lekker, echter zat bij onze bestelling NIET de Freerol die ik WEL had meebesteld en zaten er maar 2 potjes soja saus bij. Wel zat er de wasabi en gember bij waarvan ik bij de bestelling had aangegeven dat die er NIET bij hoefde

Dennis Hoving
13 Juli 2024

Het smaakte goed en dat ze nog hadden gebeld om door te geven dat het 5 tot 10 minuten later kan aankomen dan aangegeven was heel goed van ze. Het kwam dan ook mooi op tijd aan. Klasse!

Mieke
13 Juli 2024

De app mag wel verbeterd worden met vorige besteliingen en incl tracker voor bezorging. En transactie rekeningen voor de betalingen is natuurlijk flauwekul als je voor iDeal kiest. Das echt niet meer van deze tijd.

Visser
11 Juli 2024

Gisteravond speelde het Nederlands elftal de halve finale. Blijkbaar wilde het personeel graag deze wedstrijd zien en hebben ze mijn bestelling afgeraffeld en verkeerd geleverd. De unagi nigiri’s hadden ze vervangen door inari nigiri’s (bah), de spicy tuna maki’s hadden geen lente ui en in box C hebben ze de helft van de box gevuld met de maguro roll (tonijn) ipv ook 8 stuks sake roll (zalm). Kortom: een flinke teleurstelling toen we wilden gaan eten


Gineke Visser
11 Juli 2024

Ik schrijf normaal nooit een review omdat ik het elke keer nog een kans geef. Maar het lijkt wel met elke bestelling slechter te worden. Ik heb al vaker gehad dat de bestelling niet klopte of dat er dingen ontbraken. Nu was dit niet het geval, maar was de kwaliteit gewoon echt slecht. Wat ik zeg: ik ben altijd wel positief en gaf het nog een kans maar het lijkt er niet beter op te worden. De sushi zit slecht in elkaar, geen nette rolletjes of stukjes. En de ingrediënten zijn lang niet zo vers/netjes/mooi meer als toen er in de vestiging gestart werd. Het lijkt afgeraffeld en het kost echt een hoop geld. Hoe jammer ook, als de kwaliteit niet verbetert zal ik niet vaak meer bestellen. Zonde! Want het is een leuk concept. Ik hoop dat jullie aan de kwaliteit gaan werken.

De Jong
10 Juli 2024

Sushi was doorelkaar geschut..uitelkaargevallen...

Megan
9 Juli 2024
Jos
8 Juli 2024

We hebben hier nu 3x poke bowl besteld en het was elke keer erg lekker! Maar dit was al de 2de keer dat we ruim 2 uur op ons eten hebben moeten wachten. Het wachten opzich is al heel erg vervelend, maar dat je er zelf achteraan moet bellen waar je eten blijft vind ik haast vervelender.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Bas
8 Juli 2024

Sushi smaakte goed maar de bezorging.. in de middag besteld en het zou rond kwart over 7 bezorgd worden.. je raad het al rond 21:00 kwamen ze pas. Voor de kinderen maar patat gehaald zodat ze niet met honger op bed gingen.. en enige wat je krijgt als je belt is 20% korting. Dit ook al 3x gekregen. Doe maar keer korting op de huidige bestelling!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sharon
8 Juli 2024

Het eten was lekker maar het warme gedeelte was al koud omdat dit al klaarstond toen iik belde waar het eten bleef. Alleen de sushischsal moest nog worden gemaakt. Het eten werd meer dan een uur te laat bezorgd dus toen was dat wel koud. Dit is de laatste keer dat ik heb besteld omdat het altijd te laat wordt bezorgd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Karina
6 Juli 2024
Evdv
5 Juli 2024

Ik vind het vervelend dat ik elke keer extra wasabi bestel en hiervoor extra geld betaal en er steeds meer 1 klein cupje bij zit. Dit is al een paar keer het geval geweest. Daarom 3 sterren voor bezorging. De bezorger zelf is niets op aan te merken hoor maar het zit echt in het niet toevoegen van de extra bestelde en betaalde wasabi.

Suus
5 Juli 2024

Top! Haal bijna wekelijks af, altijd lekker. Flamed Salmon Ebi Roll en de Crispy Salmon zijn mijn favorieten.

Bas Strockmeijer
3 Juli 2024

Het eten was tot dusver altijd goed, maar vanavond viel het enorm tegen. Het was mijn verjaardag en ik besloot lekker sushi te bestellen. Om het om 18.00 te laten bezorgen, helaas werd het pas om half 8 geleverd
 toen ik vervolgens de mevrouw aan de lijn sprak zei ze: excuses, u ontvangt een kortingsbon van ons voor de volgende keer. Deze zat er natuurlijk niet bij. Net zoals de stokjes en de sojasaus. ( die er normaal wel bij zitten.) Volgende x hopelijk iets beter!

Roy McKaren
3 Juli 2024
Noa
2 Juli 2024

Het duurde 1 uur en 20 minuten na de afgesproken tijd. De sushi was afgeraffeld en de bezorging kon stukken beter!! Echt heel slecht dit!

Karina
30 Juni 2024

We vonden dat de bakjes echt niet vol zaten. Zijn we niet gewend. Was wel weer erg lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Wilma
29 Juni 2024

Ik vind de kwaliteit enorm wisselend en de smaak ook niet consistent en het uiterlijk ook wisselvallig . Nu had ik een maki set dat weer erg goed smaakte. De rijst was goed en de rol gelijkmatig gesneden. Tijd terug had ik de studentenbox met korting maar die was lelijk gesneden. Grote en hele kleine stukjes. Rijst was minder smaakvol en de schaal bevatte lege plekken. En de sushi was kort gerold waardoor de nori losliet

Elma
28 Juni 2024

Top kwaliteit! Verrukkelijk eten, goed bereid en prima van smaak.

Arne Noorlag
27 Juni 2024

Ruim drie kwartier na de tijd volgens de eerste mail pas geleverd gekregen. Daarnaast veel maki met veel te taai zeewierblad, was dan niet te kauwen.

Eshuis
26 Juni 2024

Het eten was lauw en was al langere tijd onderweg geweest dat alles door elkaar lag

Maaike
26 Juni 2024

We merken in de auto dat de bestelling niet compleet was, klopte, pokebowl zat er niet bij, alsnog opgehaald. De rijst was warm en smaakte zoet, bovendien was de pokebowl wederom karig gevuld. We hebben besloten om dit niet meer te bestellen, jammer want het was altijd goed maar de laatste tijd dus minder.

Diana Stanneveld
25 Juni 2024

Sushi was door de schaal geschud en de rijst was erg zoet. Anders dan we gewend zijn.

Zwanet Spelde
24 Juni 2024
Anja Jansen
24 Juni 2024

Sushi per 8 stuks, per 4 stuks maken

Hoeksma
23 Juni 2024
Jocé Scholtens
23 Juni 2024

Ik las later de kortingscode, dat was jammer

Kim
22 Juni 2024

Helaas niet de freeroll erbij gekregen. Maar erg genoten van de heerlijke sushi.

Hjnorder
20 Juni 2024
E de Haas
19 Juni 2024

Was weer heerlijk! Goed warm toen ik thuis kwam en was snal klaar!

Irene Broeksema
15 Juni 2024

Was echt heerlijk 👍